Administratieve parttime topper gezocht!

Administratieve parttime topper gezocht!

Op de maandag en vrijdag (16 uur per week) zijn wij op zoek naar een spin in het web. Ben jij op zoek naar een leuke parttime baan? Wij zijn per direct op zoek naar een leuke aanvulling voor ons team die ons kan ondersteunen met de administratieve werkzaamheden.

Denk hierbij aan het plannen, ordenen en optimaliseren van de operationele werkzaamheden, maar ook het gedeeltelijk coördineren van ons EXCELLENT wonen & leven Magazine!

Voel jij je thuis in een gedreven, maar gezellig team? Start jij iedere dag met een grote glimlach?

Welke vaardigheden vragen we van jou?

–  Secuur
–  Gedreven
–  Oog voor details
–  Planmatig ingesteld
–  Verantwoordelijkheidsgevoel
–  Vaardig met Microsoft Office en CRM
–  Interessevlak op het gebied van wonen & leven

Wat mag je verwachten?

–  Verantwoordelijk voor de Back Office-werkzaamheden
–  Verdieping in een luxe levensstijl
–  Leuke combinatie tussen een succesvol magazine en twee woonbeurzen
–  Voorbereidingen omtrent woonbeurzen
– Contact met exclusieve woonbedrijven
–  Coördineren van de advertentiepagina’s
–  Het updaten van diverse bedrijfslijsten

 

Voor vragen over deze vacature kun je terecht bij mevrouw A.F. Kolthof
[email protected]
06 – 26 46 68 83  | 040 – 36 80 314

 

EXCELLENT | JOB